torsdag 4. mars 2010

Praksis er BESTÅTT!!!

Da er jeg ferdig med flere praksisperioder i løpet av min utdanning som førskolelærer, og det føles litt rart også. Men også deilig, samtidig som jeg har trivdes veldig godt. Jeg trivdes kanskje aller best på min siste praksisplass nå på 3 året.

Da hadde jeg praksis i en flerkulturell barnehage i Fredrikstad. Jeg hadde en herlig dame som veileder og likte hennes personlighet veldig godt. Vi kom godt overens og jeg har hatt 4 fine praksisuker.

Jeg var i praksis sammen med en i klassen som heter Mari og vi hadde det kjempe koselig sammen. Vi fremførte dukketeater etter eventyret om Rødhette og Ulven, som ble kjempe suksess blandt barna. De ville ha mer og mer hehe.. Så det ble til at vi fremførte det enda en gang.

Sluttvurderingen min var veldig bra, så jeg er litt stolt over den hihi:) Den kan jeg jo vise på evt intervju jeg kommer på når jeg skal søke jobber:)

Men jeg kommer til å savne barna og voksne i barnehagen. Jeg har hatt en kjempe lærerik og fin praksis. Det er så rart å tenke på at det nå går det mot slutten av min utdannelse. Førskolelærerutdanningen er 3 år om man går heltid og 4 år om man går deltid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar